Vorup FB Old Boys

Get Adobe Flash player
Generalforsamlingen den 9. november med ialt 60 deltagere gik som vanligt godt med fortrinlig ledelse af dirigenten advokat Palle Svendsen.
Bestyrelsens beretning blev godkendt, regnskabsorienteringen blev taget til efterretning,kasserer Nils Møller sagde ja til endnu en 2-årig periode (måske den sidste periode), og bestyrelsesmedlemmerne Gert Christensen, John Bak og suppleant Erik Miranda blev alle genvalgt også for en 2-årig periode.

Kontingenterne for aktive og passive medlemmer blev efter bestyrelsens indstilling vedtaget som uændret!

Umiddelbart efter selve generalforsamlingen blev Ole Nielsen kåret som årets “boyser” 2018, og Orlas Mindepokal, skænket af familien Bosten, blev tildelt VFB’s hovedformand Finn Christiansen for en særlig bemærkelsesværdig indsats som frivillig leder gennem mange år. Efter selve generalforsamlingen var der spisning med gode gule ærter/dansk bøf.

Efter spisningen blev Michael Lehm kåret som årets leder 2018 for et omfangsrigt frivilligt lederarbejde for ungdom og seniorer, og Christoffer K.Jørgensen blev kåret som årets 1.holdsspiller 2018.
Herefter var der som sædvanlig et fantastisk amerikansk lotteri - stort tak hermed til alle sponsorerne for opbakningen-, der var mange, som blev godt begavet!

KLIK HER for at se årets kåringer
KLIK HER for at se årsberetning med referat
KLIK HER for at se billeder fra generalforsamlingen